söndag 1 mars 2009

grisen gal i granens topp

söndag igen. fuck vad jag inte gillar söndagar.

jag hoppas hoppas hoppas jag inte är påväg tillbaka.
"berodde det på yttre omständigheter?" Ja inte tusan vet jag.

de flesta små bitarna är bra. om man tittar på dom en och en. och alla andra skulle nog tycka att det blev ett rätt fint pussel om man la ihop dom. helt ok. det finns ju så mkt skit därute annars att jämföra med. men för mig blir det inte ett sånt fint pussel, inte egentligen. vet inte om det saknas några bitar eller om några måste bort. eller så passar bara inte bitarna ihop.

när man var yngre kunde man ju alltid tänka på framtiden. då var man tonåring och saker var ju både skit och toppenkul samtidigt. men nu då? nu börjar det väl bli dags att hitta nåt sammanhang. se någon slags större bild i det hela. är det såhär det ska vara?

upp och ner, ner och upp, grisen gal i granens topp. kanske inte svårare än så?

Inga kommentarer: