lördag 25 oktober 2008

mer rödvin till folket

Så var det lördagkväll då. Igår var det kul.
Imorse var det mindre kul. Värsta walk of shame ever, som pepparkaksgubbe/tyska. Linköping är alltför litet för att sånt ska kunna genomföras lyckat. Men som alltid försöker jag skratta istället för att gråta.

Ikväll/nu är det fest igen. Med ganska mycket mindre motivation jämfört med igår. Fast det här blir säkert kul också. Morgondagen är redan planerad i soffan med sex&city med Erika numero 2.

Nu lite rödvin tror jag minsann. Jag får numera rödvinsläppar efter cirkus ett halv glas vin. Vad beror sånt på? Illa hur som haver, för ni kan ju föreställa er hur jag ser ut vid kvällen slut. För övrigt har jag varit lite en lådvinsalkis efter mamma och systers besök. De hade en bib med sig, och eftersom den inte får plats i kylskåpet så har jag ju blivit tvungen att dricka lite då och då så den inte blir gammal. Snart är den slut =)

1 kommentar:

Unknown sa...

Äntligen vad roligt, började fundera på om du gått under jorden...