måndag 20 oktober 2008

tid för återhämtning

Ja så var tenta-p över för denna gång. Kan ha varit det stressigaste ever. Men jag överlevde, dock vet jag inte om det är med hälsan i behåll. Tur för mig att jag har några dagars återhämtning innan kurserna drar igång på torsdag.

Dagarna innan jag börjar har jag lite att stå i, men det kommer inte göras i någon superfart.

Den kommande resan till Finland är fortfarande en ljusglimt i tillvaron, samtidigt som jag tycker det är komiskt att jag är så taggad, över finland och en finlandsfärje-tur, inte det mest glamourösa här i livet, men det är ju mest sällskapet jag är glad över =)

För övrig måste jag bara kommentera färjan igen, bartendern håkan förgyller min tillvaro. Oj vad jag skrattar. Kolla detta klippet om ni inte redan sett det: http://www.youtube.com/watch?v=sAsp1PoHvsA

En annan goding på youtube som jag också skrattar mer åt varje gång jag ser det, men man måste kolla på hela: http://www.youtube.com/watch?v=t96hA2r7CAs

Jag som hade planerat en lång skogspromenad idag, tyvärr är det grått och trist ute, jag kanske stannar hemma ändå =).

Inga kommentarer: