lördag 8 november 2008

jag och flickorna i helgen igen

Detta blir återigen en helg i tecknet av sex & the city.
Igårkväll när jag och Erika#2 kom hem från krogen hämtade vi våra täcken och la oss i soffan och satte på ett avsnitt sex & the city. Tokmysigt. Sen tittade jag lite mer imorse när jag vaknade, innan vi tog oss ut på promenad. Nu har jag varit i skolan och skrivit klart en labbrapport. På hemvägen stannade jag på preem och hyrde sex & the city - the movie. Så ikväll ska jag ligga hemma i soffan och bara njuta. Känner att jag inte hunnit med så mkt egentid på sistone, det har varit så himla fullt upp. Så det är en efterlängtad kväll. Till veckan blir det full rulle igen, jag har saker att göra alla dagar och alla kvällar. Kul såklart men lite vila innan behövs verkligen.

Inga kommentarer: