måndag 28 december 2009

uttråkad

Nämen se på fan. Blogguppdateringar två dagar i rad =).

Fortfarande är jag seg. Och lite lätt osocial. Men det går väl åt rätt håll. Nu är jag hemma hos faderskapet och börjar nästan bli lite uttråkad. Måste vara ett bra tecken. Alla andra som är hemma sitter och kolla på hockey. Verkar som halva sverige tittar, jag kan inte påstå att jag är intresserad, jag ser ju aldrig pucken för tusan. Men i januari ska jag gå på riktig hockey-match med pappa och kusiner, ska bli kul, och då finns det ju en massa annat man kan titta på när man pucken är ur sikte.

Imorrn bär det alltså av mot först lappland och sen umeå efter det, ska bli spännande. Jag satsar på att vara så osocial man kan komma undan med nu, så jag har lite mer att ge när jag väl är där.

Annars är tanken att vi ska börja med exjobbsrapporten nästa vecka, skriva bakgrund, syfte och kolla bakgrundfakta. Blir nog bra att ha något att göra. Man blir så förskräckligt förslappad av att inte göra någonting. Jag måste även ner till hufvudstaden i januari för att ansöka om visum till thailand, och så finns det lite folk jag fortfarande inte hunnit träffa här hemma. Och så kommer ju faktiskt hannupannun hem. Annars känns den stundande resan till Bangkok väldigt avlägsen. Jag brukar inte riktigt fatta vad jag gett mig in på förens det är dags att packa. Men jag tycker om att ha det så, onödigt att oroa sig i förväg. Förresten så ser jag det inte som en resa att oroa sig inför, det ska bli skitkul, men alltid är det ju en massa praktiskt man ska tänka på.

Nej nu ska jag kolla om teven är ledig, annars kanske jag ska läsa lite.

Inga kommentarer: