söndag 24 januari 2010

irriterad

Snart tre veckor som snusfri. Inser själv att jag börjar bli lite tjatig, men det är faktiskt snusen som tar upp stora delar av mina tankar, eller det faktum att jag INTE snusar. sådetså. Jag trodde verkligen det skulle börja bli lättare, men icke. De sista dagarna den här veckan har varit riktigt dryga. Jag har nått gränsen där jag inte vet varför jag slutat längre. Det är i de här tillfällena jag gett upp förut. Men då har min mor gett mig lite mer motivation, om jag lyckas sluta, så ska hon sluta röka. Och det vill jag ju verkligen att hon ska. Och så skulle det ju bli lite halvlurigt att ta med mig till bangkok.

Men irritationen i vardagen börjar bli påtaglig. Inte blir det bättre av att bo hemma heller. Knappt några egna utrymmen, och människor överallt. 1 vecka kvar, sen drar jag. Ska bli otroligt skönt och roligt.

Inga kommentarer: