torsdag 14 januari 2010

statusuppdatering

tid sen jag slutade snusa (och började detoxa): 1,5 vecka
tid kvar av detox: 1,5 vecka
tid kvar till avresa (thailand): 2,5 vecka

för övrig är jag arg. vaknade på bra humör men på dessa få timmar har jag hunnit jobba upp en aggression. jag och helen försöker förbereda visum-ansökan för att få åka till Thailand men går väl sådär för oss. nu känns det mest bara drygt att försöka fundera ut hur allt ska lösas på bästa sätt, och efter ett samtal till thailänska ambassaden blev jag arg. detta var andra gången på relativt kort tid som jag har blivit skrattad åt, när jag frågat något som för mig varit väldigt viktigt att få veta. och det är fan både ruttet av dem som människor och dålig serive. vilka är dom att nedvärdera mina frågor?

borde egentligen skriva på rapporten vår men känner mig bara opepp just nu. jaja. imorrn är det iaf fredag.

Inga kommentarer: