fredag 16 oktober 2009

hemtentan inlämnad

Jaha, då var man färdig med sina tentor. Och tenta-p har bara börjat, underbart skönt. Det har inte hänt ofta under året att det varit lugnt i tenta-p. Iofs har jag suttit med min hemtenta från måndag till idag, men det har inte varit särskilt jobbigt. Den där osäkerheten med tentaplugg finns inte när man har hemtenta. Jag skulle bli väldigt förvånad om jag inte får godkänt, men även besviken om jag inte får med än en 3:a. Så det är bara att vänta och se.

Nu pluggar däremot typ alla andra. Jag har skrivit en to-do-lista som jag ska börja beta av. Där står även "Packa". Hmm men vet inte om det kommer hända. Alltså packa inför kommande flytt. Det är ju ändå 2 ½ månad kvar så kanske lite i tidigaste laget. Finns andra mer akuta saker att ta tag i först. Typ åka till polisstationen och kolla efter mina nycklar. Det ska jag göra idag, och sen ska jag träna. Har bokat ett funk-pass, men jag är lite rädd. Jag har nog aldrig dansat funk innan... men kan ju bli kul. Don't know until you've tried. Det jobbigaste är ju att man aldrig vet vad det är för nivå innan man går dit... jaja.

Ska iaf inte bara arbeta med min lista fram till nästa måndag (då tenta-p är slut). Vi ska jobba med vårt projekt rätt mkt och så ska jag jobba på hg med. Så jag har ändå lite att stå i.

Nej nu ska jag nog promenera till polisstationen, den ligger typiskt jättelångt från mitt hem.

Inga kommentarer: