söndag 11 oktober 2009

nya tider

Jag skulle faktiskt kunna fortsätta detta inlägg med samma bitterhet som det förra. Men icke, jag väljer den glada vägen =)

Imorrn är det måndag igen. Skönt faktiskt. Jag har en hemtenta som ska vara inne på fredag, som jag knappt börjat med, så jag vet vad jag ska göra i veckan. Fast ska bli rätt skönt att få komma igång och få det gjort. Sen är det lugnt ett tag innan vi ska köra hårt med vårt projekt.

Bakis-söndagar kan faktiskt vara najs. Idag hade jag ju sällskap också, fast nu har hon åkt, Thesese fes. Man har som tillåtelse att vara slapp. Bäst är det om man verkligen har planerat innan och köpt hem fet mat och andra tillbehör.

För övrig har jag också gjort nåt jag annars inte brukar göra. Det är bra har jag fått lärt mig. Man måste göra saker lite på andra sätt för att få nya resultat. Sen får vi se vad tusan det resulterar i, men även om det blir inte händer något extravagant är jag stolt över försöket.

Inga kommentarer: