söndag 25 oktober 2009

lite fitta ska han ju ha

Det här kan vara den bäst tjuvlyssningen någonsin, jag älskar den, du måste läsa den!

http://www.tjuvlyssnat.se/fyllon/ekologisk-surgurka

Om det inte vore för att ordet "fitta" ofta uppfattas som väldigt stötande skulle jag göra uttrycket "lite fitta ska han ju ha" till mitt nya mantra.

För övrigt har jag jobbat i helgen, torsdag, fredag och igår lördag. Men igår jobbade jag iaf servis så vi var färdiga rätt tidigt och sen eftersitsade vi i vacker stil som sig bör. Allt därefter var trevligt och jag kom väl hem runt 8 tiden imorse. Sen kan man läsa mellan raderna om hur pigg jag är idag. Men det var värt det, en väldigt lagom kväll var det, och som vi dansade. Jag började fula mig på dansgolvet som jag gör ibland men alla fattade inte tror jag, så jag slutade innan de helt hade idiotförklarat mig.

Snart har jag 3 nya californiacationavsnitt på min dator, jag har ju helt glömt bort det, men det har ju kommit en ny säsong, jag har saknat Hank.

Inga kommentarer: